Followers

Tuesday, August 3, 2010

HANG FAMILY REUNION




TAMAN WARISAN PUTRAJAYA
12 mei 2010....haha..My Bufday......time nie smua family Hang berkumpul wat kali pertama...aku,ntah ler,oya,kiera,nadia,mimie...miss you all...ble la dpt lepak same lagi....!dah tentunye perasaan aku time nie Happy Gilak2 pUnyer....Siap dapat cup Cake dr Oya Plak tu...Cute banget! Sanggup tu pi cari...Terharu nie..hahaha...Makanan mmg tak hingat! semua feberet aku jer.....KFC ll Satay ll Nasi Impit & Kuah Kacang ll Such A great Memory n Lovely Day...mekasih Smua...aku Sayam Korang! tp...Korang sayam Aku ker? hahaha...


1.Cup cake Pemberian kawan2! pas dua hari baru aku sanggup nak makan....sayang oi!


2.Aku Kalau bab bercerita..Bab tergelak mmg tak bleh nak kawal la.....hahaha...ditambah dengan kawan - kawan yang satu kepale...bergegar taman warisan tu dibuatnye..sik baek duk ceruk2 skit!



No comments: