Followers

Tuesday, August 3, 2010

J.O.M. PUTRAJAYA


PUTRAJAYA
Pic nie di ambil sewaktu aku pg join geng2 kamera besar kat putrajaya haritu....Ketua die Ijam..pakai leica..mahal siot kamera tu  aku tgk harga die...fuyooooh! terangkat abis....byk aku blajar kat sini...mcm mane nak gnu speedlite..aperture....dan jumpe geng2 yg best2.....diorg mmg terbaek dan x kedekut ilmu...terasa penuh balik dr sana aritu....memang rugi btul kalau aku jual mahal tak pegi haritu...haha...Pas balik dr sini la page aku mule dihujani orang - orang yg tak dikenali tapi mahu dikenali....Geng - geng Photographer : Skang nie yang dah macam kenal lame aku buat kawan walaupun tak pernah jumpe calon - calonnye adalah ll Abu Zuhair ll Okid Ungu ll Shahrin Al-  Mansur ll Ayu mastura ll orang kata tak kenal maka tak cinta...Skang itu smua dah jadi geng pemberi pendapat! ll semangat ! ll dan pendorong tuk lebih berjaya dlm photograpy ini..Terima Kasih Kawan - Kawan...





No comments: