Followers

Monday, October 24, 2011

Broga Hill l Tempat Jatuh lagikan Dikenang l

Assalamualaikum ....
Huhu.akhirnye ade entry baru! ....dapat la aku menangkis sinisan si Kaki Jalan mengatakan blOg ini bersawang sehingga sesat nak keluar kalau masuk sini! ...hahahah..cume title Blogger Tegar tu x de la tuk tahun nie..hanya Title BLOGGER BEGAR tu ade! hahaha

KNAPE SAYA SUKA BROGA HILL ?

Payah betul nak jawab soalan tu....untuk kesekian kalinya aku dah lupe berapa kali aku mendaki ke atas nie ! kali ke 7 mungkin dan setiap kalinya membawa tetamu baru yg ingin mencube nasib! haha...dan slalu nya smua success....Hebak Mu ! semangat kene ada...kwn2 tolong bagi sokongan moral ja! Tahniah WANIE

KNAPA KAMU KENE KE BROGA ?

1.Salah satu ujian ketahanan lutut! kalau lutut tak ketar waktu turun tu kire ble la sambung ke Gunung Tokwan teruih...
2.Menikmati keindahan Alam CiptaanNya...Pahala
3.Mengisi Masa lapang dengan bersenam mengikut cara baru......bagi sape2 yg asyik senam kat tanam try la!
4. nice place for PhotAgrapher yg suke bende2 hijau nie..
5.Kalau dah naek skali..mesti nak pergi lagi =)
6.Cube sendiri baru tau...................

Kla...Tengok la sendiri Kecantikan yg menggamit Hatiku kesana ..Chalos

BROGA HILL = SIPADANG LALANG 

 BROGA saksi persahabatan kita

2 comments:

masMZ said...

eh eh... hahahaa tetiber ada orang menyahut!!!! ingatkan takde orang dah dalam kampung nih!~!!!!! WuHuuuuuuuu.....

nak ikot Broga! hahahaha

Hang Dhamin said...

Mesti la disahut! pantang maut sebelum ajal...hahaha