Followers

Monday, August 22, 2011

IMAM MUDA Tahun 2012.....Tolong Simpan KDT dari skang !

Assalamualaikum Semua................ 

Alhamdulillah bertemu lagi kite di dalam rancangan The Making Of Imam Muda 

Anda menginginkan Calon2 suami seperti Imam Muda ? Tunggu aku Jadi juara tahun 2012 nnt..haha..jangan lupa undi yer...Alhamdulillah


Setiap Manusia menginginkan perubahan yang posititf dalam hidup mereka...
(hahahah...) adeh x reti la aku nak cakap bahase2 ustad nie...hahahah...doakan kami dilindungi dunia akhirat....dan diletakkan didalam golongan orang2 beriman..Amin


Ucapan Penghargaan

Terima Kasih Bos aku Puan Alfah bawak ole2 dari Mekah . Smoga kami pula akan menjejak kaki ke sana nnt ! amin

Terima Kasih Rina amik gambar aku ! Macam Ustad abis....tp muke caol macam Mualaf masuk islam! Kagum! hahaa


JOm kawan - kawan Kite kumpul duit gi UMRAH...Tetibe teringin ! Kabulkan permintaan Hambamu ini yaAllah. InsyaAllah



Semoga RAMADHAN kali ini lebih bermakna. Sejuk HATI MAK aku tgk anak die macam nie =)






No comments: