Followers

Sunday, August 14, 2011

Selamat Tinggal BLOG Berabuk ll Usang ll dan Seangkatan dengan nya !

Assalamualaikum All readers HangDhamin Blog =)


Bidang penulisan nie nampaknye tidak boleh menjadi Hobi kesukaan aku..Hah...setelah lama meninggalkan blog nie terkontang Kanting...Kini aku telah memberi nafas Baru kepada Blog aku nie ! hahaha..taraaa....Lebih segar dan semestinye penuh dengan Gambar n cerita2 di sekeliling aku !


Azam Baru : Menjadi BLOGGER TEGAR ! Haha..


Azam nie tetibe muncul kembali lepas aku mendapat hidayah mase majlis  Iftar dan Suprise di rumah idola Abu Zuhair & isabelle Is dan anak mereka Adam Zuhair (ultraman) & Adib Bersama Okid Ungu & Shahrin Al-mansur. Iftar Photography & Blogger Tegar..aku je tak berape nak tegar sgt! haha. (tetibe teringat lauk pauk yg best aritu..adus! lapo).


Tapi entry kali nie tidak lah dpt menceritakan kegembiraan dan kemeriahan majlis aritu ! Next Entry la nmpknye..haha (kalau rajin ! adus camne nak tegar nie)


Satu je harapan kat diri sendiri ! Rerajin la menulis ..hahaha...teruskan membaca next2 entry akan datang..aku ku sajikan cerita2 yang menarik nnt =) keep supporting..Thanks


Terimalah Gambar Baru Untuk Azam Baru ll Welcome ll


2 comments:

masMZ said...

ni nak wat blog ke photoblog???? :p

Hang Dhamin said...

Dah tak reti menulis...photoTalk la...tgk gambar terus paham..hehe