Followers

Tuesday, August 16, 2011

Saya Anak M.E.R.D.E.K.A.


Merdeka ...Merdeka ...Merdeka......... !

Semangat gile tulis Blog time rehat2 nie..haha...Blogger TEGAR mmg kene update post slalu =P..Sedang orang lena tido n keluar bershopping..aku dok kat opis je la ! Maklumla duit dah tinggal sen - sen je nie..adus..! (terus garu kepala)

Berbalik kepada isu MERDEKA kita....aku bukan ape...memandangkan Raya dah nak dekat ...so Isu merdeka nie kene kluar dulu ! mana ada orang nak baca Entry Merdeka time Raya..haha....So kire tanggungjawab aku kepada negara dah terlepas la bile dah cerite hal nie lebih awal !

31 Ogos nie genapla Malaysia merdeka untuk tahun ke 54 ...Marilah sama - sama kite bersyukur kepadaNya. Tp agak menyedihkan disaat Malaysia sedang menuju kegemilangannya tp Umat Islam semakin jauh dari perjuangan asalnya...Makin berpecah belah dan smua mempunyai Agenda masing - masing. So harapan aku untuk merdeka kali ini marilah kita Umat Islam memerdekakan Minda Kita dan Sama -sama bersatu untuk Memerdekan kan Islam dari Jajahan pemikiran Kafir Laknatullah ! Amin.

Dan Misi Terbesar aku ialah Untuk Memerdeka kan diri dari segala bentuk Hutang piutang ! hahaha..Gambate..sikit je lagi nak berjaya! Alhamdullillah =)

Dah mau sambung kerja yang menimbun itu....adoi la report ! kejap lagi aku Merdekakan ko plak yer !


SALAM SATU KEMERDEKAAN - SALAM 1 MALAYSIA - SALAM BERSATU ISLAM   (Assalamualaikum =)


 Saya Sayang MALAYSIA

4 comments:

Ren said...

mesti ko gugel cari merdeka kali ke 54 tu kan? hahahahahah aku konfiden!

Hang Dhamin said...

hahhaa...bkn la..aku dgr radio ok! hahahahah

masMZ KaKiJaLaN said...

hahahahahaha...... ai pon kondifen!! selamat merdeka tanah air ku :D

Hang Dhamin said...

Haip! teman tgk berite tau ! hahahha