Followers

Tuesday, August 16, 2011

Tribute to HANG OYA

Pergh...ini Edisi Khas nie ! jarang - jarang ada.....hahaha....


Disini saya akan menceritakan bagaimana tribute ini Wujud ! hahaha....sedang aku terpikir2 nak tulis ape...Tetibe die ckp ko tulis la tentang aku dan azam ingin kurus selepas raya nie...ape susah ! hahahaha....Adoi...ini macam pun ada ka? hahahah..sambil aku tergelak2.....Terus aku rajin mengarang kat blog nie !

JOM BACA ! manatau berkenan ! haha...tp nie entry suke2 yer....No heart feeling =)

Nie hasil Interview : hahaha..Gilak!
Bagi la biodata nak tulis !

Nama : Nora binti Mohamad
Nama Glamer : Hang Oya
Dilahirkan 20 Jun 1985
Anak Selangor nie
Haha
Cite2 nak ke?
Cite2 kecik nak jadi polis sbb slalu maen polis n thief.tp bile besar tgk berat x dpt den nak nolong!
Kenangan Manis bersam sidie...
Gedik!
Wakakakakakak!
Kenangan pahit ermmm sedih baba takde masa umur 26 tahun.
huwaaaaa
kawan baek itam aka kucing itam kat umah
musuh dalam selimut tikus
saya takut tikus sejak dr azali 
makanan kegemaran ayam uncle bob
sb tu badan macam bob (najib)
Adoi Pasni nak kurus la!
Wane kegemaran itam
Sbb ie bole menampakkan sy kurus!
Hobi sy suke cr gado dgn kawan

Lagi ape ek?
Ape yg menarik ...

Suke kondemkan org
Cantek kot
haha
Cantek tak berapa cantek la
Tp manis itu ada
=)
Bye!
Gile!

Haha...itulah serba sedikit cerita yg sudi disampai kan! aku sebagai kawan...di ulang..sebagai kawan..hehehe..kang ramai yg salah paham ! disini amat menyokong niat murninya untuk kurus itu! So diabadikan Gambar sebelum die kurus untuk kenang kenangan! mana tau nak buat gambar SEBELUM & SELEPAS..haha........

Amacam! Terasa nak kurus dengan cepat x sahabat! sile BUKTIKAN =) 



Dan inilah wajah kalau Nora Mohammad Kurus ! taraaaaaaaaaaaaa....Menyesal la sape2 yang tak ngorat die dulu! hahahah..



Dah...jgn berangan lame2 tengok Pic Akhir nie ! hahaha...ASSALAMUALAIKUM

10 comments:

masMZ said...

wawawaa.... nak tribute gaksssss....

yashaifulyayah said...

hahaha.. mendapat la oya.. seb bek x da no fon. klu x, terkono dek amin nie...

Hang Dhamin said...

hahahahha...ayyo nak jugak ka? nie kene suh org yg lebih memahami yg wat tribute.....

Hang Dhamin said...

Yash......hahahah...nie entry tak menganiaya org punya.....nie kata2 smanagt! hahahahah

Janggel said...

lalalalaaa tompang lalu...

Hang Dhamin said...

nak lalu jugak! hahahah..okid tribute to sharin..sharin tribute to okid !

Janggel said...

Blogger tegar takleh buat tribute untuk org hahaha kene org buatkan tribute lalalala. Hahah

Hang Dhamin said...

hehe..no komen...

masMZ said...

setujukkk... blogger tegar ada banyak hidangan nak hidang... yang baru nak jadi tegar sila wat tribute... hahahaha

Hang Dhamin said...

hahaha..esok tribute tuk abu plak ! hahhahaha....aku entry makan tunggu raya la.......