Followers

Wednesday, August 17, 2011

Opis Aku dah RAYA ! SELAMAT HARI RAYA !

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN

Opis aku dah memulakan Mood Rayanya...Yahooo !...... InsyaAllah jika diizinkan oleh Nya..dalam 12 @ 13 hari lagi kite akan mula menyambut ketibaan AidilFitri..Walaupun masih dalam mood Jeles org2 Gomen dpt bonus & org2 selangor dan seangkatan dengannya dapat cuti pa Nuzul Al-Quran ini...haha...masing2 wat2 Ceria...hehe..lagpun Gaji nak masuk awal.....Lagi bertambah2 mood raya masing2 ! Syukur 

So mulalah mereka maen deco - deco idaman bersamaa eric kat opis tu! meriah2....Ari2 pasang lagu raya..bertambah malas la diorg nak keja! aku je asyik rajin sorang2..Ini tidak adil...tidak adil bagiku.!

Opis korang dah raya ka? yang keja dengan Cina tu tunggu raya cina la baru meriah yer ! ada naga kasi angpau! haha

Jom kite Menghitung Hari =) tp selagi belum raya  Salam ramadhan & Salam Nuzul Al-Quran, 17 Ramadhan 1432H. aku ucapkan....Jangan ponteng puasa yer ! Open house jgn lupe ajak ! hahaha...misi kurus tunda Tahun depan! 

(Pesanan ikhlas kepada penduduk selangor & seangkatannye yg bercuti..marilah turun Kl beramai2 untuk memenuhkan jalan ramai & train ! baru mencabar kami nak balik  keje nnt! haha...tp diingatkan..kalau dah turun arini ..weekand x yah la turun dah! bg la can org KL shopping plak! nie stiap minggu nak ade ko..lemak la wei! haha ) Happy Berbelanja

Chalos..Assalamualaikum =)

*Kualiti gambar hancus sbb pki phone ja! haha..ble la stakat nak wat kenang kenangan! yang x dtg opis tu confim jeles bace...hahaha









4 comments:

Janggel said...

Ish ni kerje korang eh..Buat ketupat bagai!

Hang Dhamin said...

hihihihi...tu time rehat smalam la....excited nak raya oi! kui2....

masMZ said...

tak keje ke nih?? haihhhhhhh bulan-bulan pose nih, tuang keje lakssss..... repot ke bos nih!

Hang Dhamin said...

keje...keje....tulun......kalau korg boss aku mmg dah kantoi tau dah perangai aku mcm mane ! hahahaha