Followers

Sunday, December 18, 2011

Keretaku Di Pecah


Bak kata Pepatah : 
" Bau KFC Memang sedap ! Tapi
Malang Tidak Berbau "
Hahaha..Pepatah Cam haram ..dalam mood Duit ku melayang..tapi tetap lapar KFC..adoi...Begini Kisahnya ..................


Pada suatu hari 11 Disember 2011 sekembali lepas melawat MOhd Syamil Hadif anak kepada Zira & Awie aku telah meroger Najib tuk meneman beliau pergi beli Helicopter...Fuyooohhh ! kaya....Helicopter kawalan jauh..hehe.. Lokasi membeli belah helicopter adalah di Downtown TheMines (RM160 ) kalau sesape berminat nak beli


Selepas selesai di Downtown TheMInes terus ke Downtown Cheras pulak mau cari Seluar. Nak dijadikan cerita lupe nak simpan Helicopter dalam tempat penyimpanan barang tp letak kat seat blakang je...mgkn kalut sbb hujan sampai lupe bende simple2 nie.


Tapi nak buat macam mana. dah namanya Takdir. Aku Redho (ikhlas)...sik baek aku hurung kehulur kehilir beg kamera aku...........kalau yang tu hilang mmg aku bersara teruih dari Photography......haha


Bukan aku sorang je mangsa haritu..tp ada dua lagi kereta lain..Saga BLM ( Hilang Laptop ) Vitara ( Hilang Beg Pakaian)


Kesimpulan ! Jangan letak bende berharga @ kelihatan berharga di seat belakang yg mengundang rasa ingin tahu & rasa ingin diambil oleh makhluk2  nie ..


Kepada pencuri (manala tau die baca blog pas curi laptop) haha..kite jumpe di akhirat! ko jgn igt dapat masuk syurga naek helicopter yer ! Sekian 




Kete kene pecah pun sempat lagi bergambar Gembira ! Cool k ! hidup nie tak perlu nak stress sangat =)

4 comments:

Aisumi Chan Kawa'i said...

kete kena pecah boleh senyum lagi? huhuhuu.. adehh.. sabo jelah min..

Hang Dhamin said...

hahaha...bersabar lah kito sekueknyo....

mimmie said...

ko blh senyum lebar lagi ek min...huhuhu..memang btl2 redo tu

Hang Dhamin said...

Nangis pun cermin tak bercantum balik ! hahaha....