Followers

Wednesday, July 18, 2012

Marriott Hotel Putrajaya Awesome

Kembali lagi kesini! haha....dulu datang ehsan kawan2...tq tq..

Sebenarnye datang sini kene jadi urusetia ! tp aku jadikan sebagai Cuti sambil bekerje ! ke kerje sambil bercuti ? mana lagi sedap didengar? haha..

Memandangkan misi kali nie bekerja maka tiadalah aktiviti menarik yang dapat dilakukan ! Pool yang sebesar alam tu pun x berjaya diterjah ! adoi..stress ! boring pulak nak mandi sorang2...Adeh la !

Dalam mana waktu2 rehat yang terluang...aku pun berjalan la keliling Hotel ...aku anggap sebanyak cuti tajaan...so kite kenelah Enjoy! haha...

So jom la aku kasi review skit gambaran hotel yang cantik nie ! klu nak info ble klik link nie Marriott Putrajaya..




Masa aku snap pic nie pkl 6 petang ! x de orang pun kat Pool nie..mgkn sebab hari jumaat ...x ramai yg checkin lagi ! kalau le dapat mandi ....kuak mcm mane ye nak buat...ades !













Nielah gayanye kalau duduk bilik besar sorang2.....tq cermin!


Sebenarnye inilah hotel untuk pergambaran cerita Hotel Mania kalau korang pernah tengak kat TV3 dulu.



Makanan kat sini tidak mengecewakan ! yang penting setiap kali LUNCH ade satay ! Gile x makan.....Satay je aku makan...nasi second round baru layan ! gemuk gile makan kat Hotel 3 hari berturut2. Rugi kalori2 yang aku bakar minggu lepas ! Hampeh.







Bab Kerje kite cerite akhir skali sebab tak menarik sangat ! hahahaahahah.





Till Then Selamat bercuti =)

6 comments:

Farikica said...

Sedapnyerr makanan.... awat sumer gambar desert..?

Hang Dhamin said...

Faricika..sebenarnye malu la nak amik gamba satu2..haha..mana yg sempat la..lg pun satu tangan lg dah pegang pinggan...lapo!

f i d a j a c o b said...

Pernah stay sini last year. Saja2 dengan kawan2. memang sgt best. Beli bilik biasa tapi tiba2 dia upgrade pergi excutive suite. the pool memang sgt sgt best sebab besar! haha.. and the spa too...

ni tempat yusry & lisa kawen. ekeke.

Hang Dhamin said...

fida : yeke yusri kawen kat sini? confius jap..hehehe...

anyway..tetibe menyesal x terjun bile tgk gambar pool tu berulang kali ! arghhh

Unknown said...

Salam Kenei Yob...
Terima kasih sudi terjah blog akak...balas semula jadi member...suke kembara jugak yer...

Hang Dhamin said...

salam kembara kak ! nak jln jgn lupe roger! haha