Followers

Tuesday, January 1, 2013

HD VIDEO ll Hatyai + Krabi Thailand


SELAMAT TAHUN BARU 2013

Sempena bermulanya tahun baru ini aku rasmikan pembukaan Tahun ini dengan Simple Video yang berjaya aku rakamkan semasa berada di Hatyai + Krabi dr 28 Dec 2012 - 1 Januari 2013. aku baru je sampai Rumah pukul 6.30 Pagi td. penat masih terasa.

Sebelum aku ceritakan cerita penuh Pengembaraan Train aku ini. Jom kite layan Video dulu.

Selamat tahun baru semua. Harap tahun ni murah rezeki lagi untuk kite sama - sama meronda melihat keindahan ciptaan Allah ini. In Sha Allah.





Best View in HD


11 comments:

Ramble and Wander said...

Pergh! Cool video!

Mie said...

Mantap beb video tu...

Hang Dhamin said...

RAW & MIE... terima kasih sudi melihat video hambe yang x seberapa itu...selamat tahun baru smua.

Mohd Faizulanuar said...

Terbaik..nice gile

Hang Dhamin said...

En Paijol...terime kasih der...aritu ajak pi x kesampaian kite...

Anonymous said...

We're on our plan to go to Southern of Thailand this year. Insya Allah. But, we might skip Krabi. Update on the details of the trip please! Appreciate it.

* Btw, lagu tue mmg catchy abis!

Hang Dhamin said...

zaraab....insha Allah i will do my best..bestkan lagu tu..santai....

faya said...

A'kum hang dhamin.
nak tnya total hang dhamin blanja dr kl smpai ke aonang bpe ye, hotel scandinavian tu rate bpe tuk smlam?
planning nk ke sne ujung minggu ni.
anyway best post entry kli ni n cantik2 gambar.

Hang Dhamin said...

lupe nak tulis..hotel tu rm 85 semalam tp kipas la...tiket train rm 120 pergi balik..van ke krabi 70 pergi dan balik...tu basic punye belanja.

Unknown said...

Best video. .

Unknown said...

Video hd yg best dan menarek aku utk nonton. Smge succes. . Hehe