Followers

Monday, September 20, 2010

Step Up 3D....Cantik Menarik Tertarik!

Smalam (sabtu) aku pi tengok cerita nie dengan Kawan aku! Janggel mengikut nama bloggernya.............mule - mule plan mau tgk cerita Piranha...tp disebabkan kitorg nie ske snorkeling...takut pas tengok cerita ikan makan orang tu...ade yang takut nak masuk laut pastu.....hahaha..aku tengok cerita nie bukan dlm versi 3D...Layan dekat KLCC pkl 6.30 ptg punye Show..Dari awal sampai akhir cerita die memang superb! awek die pun Cun.....hehehe...


kepada sesiapa yang tak berkesempatan mau tengok lagi...silalah pergi sekarang! berbaloi2!....tgk gambar and trailer kat bawah nie pun dah teruja..apatah lagi tengok Movienya secara FULL...mungkin dengan 3D lebih gempak! SELAMAT MENONTON.........


Synopsis: When the Maryland School of the Arts (MSA) goes to Paris for an international dance competition, one of the dancers - Moose (Adam G. Sevani) - misses his flight back to Baltimore. He soon makes friends with an American away from home and a beautiful French sophisticate. They introduce Moose to the red-hot Parisian underground dance scene, and before long he is wowing the local dancers with his unique moves as they prepare for an underground dance competition. With time running out before the big event and their routine stolen by a rival crew, Moose turns to his loyal MSA crew in Baltimore for help. Can Moose, the MSA crew and the French crew pull together a new dance number at the last minute? And will it be good enough to beat the world’s best street dancers?

Google Translite ..hahaha...Bace la Mane2 yang korang paham ! 



Sinopsis: Ketika Sekolah Maryland Seni (MSA) pergi ke Paris untuk sebuah kompetisi dansa antarabangsa, salah satu penari - Moose (Adam G. Sevani) - misses penerbangan kembali ke Baltimore. Dia akan membuat teman-teman dengan Amerika jauh dari rumah dan canggih Perancis yang indah. Mereka memperkenalkan Moose untuk adegan tari merah-panas Paris bawah tanah, dan tak lama kemudian ia wowing penari tempatan dengan gerakan yang unik kerana mereka sedang mempersiapkan untuk kompetisi tari bawah tanah. Dengan waktu hampir habis sebelum peristiwa besar dan mereka rutin dicuri oleh kru saingan, Moose ternyata kru setia MSA di Baltimore untuk mendapatkan bantuan. Dapat Moose, awak MSA dan kru Perancis bekerja sama beberapa tarian baru di minit terakhir? Dan akan hal itu cukup baik untuk mengalahkan penari terbaik di dunia jalanan?



'Step Up 3D' Trailer HD












6 comments:

Oasis said...

Cam best gak bro, xpnah tgk plak yg sblm ni punye..

Hang Dhamin said...

aku pun tak pernah tgk yg sebelum nie..nie yg mau carik nie!

Janggel said...

best best!

Hang Dhamin said...

memang la best! tgk 2 kali kot....hahahahahah

Janggel said...

Sengal jer...'
Awat macm terpublish lg skali jer???

Hang Dhamin said...

ape yg terpublish dua kali nya? dua kali tgk dua kali publish la...hahahaha..ape? aku x paham? kene pki kamus x?