Followers

Wednesday, October 13, 2010

10.10.10 ll B.E.R.T.U.N.A.N.G. ll

Assalamualaikum ..... =)

Tarikh yang cantik itu jatuh pada hari yang cukup menarik! Hari Ahad.......mesti ramai gile orang kawen pada tarikh tersebut ! Pada tarikh tersebut Janggel & aku telah mendapat undangan oleh Kaki Jalan tuk belajar MengeShoot sedara nya bertunang..disamping photografer pro yang lain!(berbayar)..hehehehe...Bukan aku yang bertunang....Saje tajuk Entry bikin cuak mana - mana pihak yang terlibat..! hahahha (Budget ramai peminat)

Nie merupakan pengalaman pertama aku ambik gambar orang bertunang secara Pro...Pro ker? itulah permasalahannye...haha...masih tak cukup rasenye ilmu kat dada nie nak amik gambar orang kawen!...memerlukan kepakaran menguasai kamera dgn hebat dan perlukan kepakaran berkomunikasi dgn pengantin dan orang sekeliling...berpeluh jugak aku dibuatnya...!

Majlis berlansung dengan jayanya..sampai2 kitorg dah sarapan nasi lemak......pas selesai majlis Bertunang dan tembak menembak.......ingatkan nak balik terus..malas makan kononnye kenyang!......hahahahaha (segan plak rase nak gi makan)...tp atas paksaan.... aku n janggel gi la makan tgh hari....tudia...skali makan nasi tambah terus!..hahaha...kenyang la sgt..plastik semua itu...huhuhuhu....mane den tak gomok...

Selesai.............kami pulang!...terima kasih Kaki Jalan...layan la gambar2 yg Kami tangkap..yg cantik2 tu diorg yg tangkap...aku masih bertatih lagi...bile mau PRO nie..!









BILE LA AKU NAK BERTUNANG YER?? HUHU

8 comments:

saraidris said...

cepatlah bertunang min oii...asyik amik gambar orang tunang n org kawen jer...diri tuh bilernyer lagi

Hang Dhamin said...

sarah....! hai..lamew xdengor khabar..hahahha..aku tunang!..sila dpt anak 3 dulu ya..tunggu!

Janggel said...

tunangan orang?????????

Hang Dhamin said...

ko sponsor aku yer nnt bile aku nak tunang!...hahahaa

Janggel said...

Tak mau..ko bukan saper2...*guna ayat ayu.

Hang Dhamin said...

hahha..kitekan sepupu....

Janggel said...

sepupu tapi bukan sekufu hahahhaa !

Hang Dhamin said...

kite mmg x sekufu pun...ang keje hebat..aku keje bese2 jer...hmmm....