Followers

Thursday, October 21, 2010

20.10.2010 ll Ku Masih Menunggu ll

Assalamualaikum.....



20.10.2010 dan aku masih bukan sesiapa. Masih belum mampu diiktiraf sebagai Anak yang baek dalam erti kata sebenar. Belum mempunyai kerjaya yang mampu buat aku bersemangat bekerja setiap hati, Bukan seorang kawan yg baek yang mampu memberi sejuta senyuman apabila terlihat diri ini. Bukan seorang pengurus kewangan yg cemerlang tuk diri sendiri. Belum bergelar suami kepada seorg isteri yg cun. Bukan seorang ayah kepada kembar yg Cute. Bukan seorg Jurugambar yang baek.Bukan seorg perancang percutian yang berjaya dan aku bukan....bukan....bukan dan bukan bukan !.....Aku cume seorg Pacal Hina yang masih cube mencari peluang tuk Hidup bahgia didunia yang Fana ini....

Bulan nie macam - macam hal terjadi....Walaupun banyak perkara gembira aku buat...tp masih ada perkara - perkara yang aku harapkan masih menjadi tanda tanya lantas membuat aku Jiwa Kacau !!!...Berikan aku jawapan yg aku inginkan supaya dapat aku putuskan beberapa perkara yang memerlukan Kata putus aku secepat mungkin..Tak sanggup aku nak memberi harapan dan mungkin akan terpaksa ku mungkiri nanti.


KU MENUNGGU


Aku berharap akan kedengaran berita Gembira suatu hari nanti...Berita yang aku tunggu - tunggu selama ini & aku berharap masalah kewangan aku yang begitu meruncing ini akan berlalu secepat mungkin.........Sesungguhnya aku amat membenci situasi ini dan aku Bukan seorang yang Suka Menunggu..tapi apakan daya...Sabar Itu separuh dari Iman....


DOAKAN YANG TERBAIK UNTUK KU





2 comments:

Ren said...

Aku sangat memahami situasi ko sekarang ni min. Aku faham. sebab tu aku cakap, kalo ada masalh jangan buat sombong sila kongsi. Kata susah senang bersama?
Ok . Selamat bermotivasi diri. Aku pon nak memotivasikan diri jugak ni, tetiba banyak pulak kena ejas balik. Aku mencikkkk. ok babai.

Hang Dhamin said...

hhahaha..terima kasih kawan..AKU PASRAH.....aku cube dulu mane yg boleh...

ang nak ejas ape plak nie? ok2...slamat berjaya....