Followers

Thursday, October 21, 2010

SELAMAT HARI LAHIR .:: ABUL ::.

Assalamualaikum ...time kasih la sudi baca! hahaha


Entry nie kau buat khas tuk Office mate lame aku merangkap Teman kaki berjalan aku, merangkap mamat yg ske peningkan aku dengan masalah - masalah cinta die tu, merangkap teman mem plan projek2 maut dioffice dulu.....hahahhahaah...Baek gak ko dengan aku rupenye..aku baru prasan!...hahaha....kali nie aku mau wish happy besdey geng yang ke 25 ll 17 Oktober 2010 yg lalu!


HAPPY BESDEY GENG




Entah mana silapnya...skali lagi aku gagal tuk membuktikan tahap ke bestfrenan aku kepada rakan2 sekalian.....sorry geng sebab aku tak dapat join mase hari menyeleberet besdey ang kat Ampang tu.....setelah aku gagal tuk join sambut besdey sha aritu...kini giliran abul pulak...nmpknye mmg terbukti yang aku mmg tak akan dpt ikut mana - mana program yg dianjurkan oleh pihak lain jika dianjurkan pada last minit...padan la sblm nie aku je yg dok sebok nak plan.....ade hikmah rupenye..sbb kalau bkn aku yg plan...pasti aku yg gagal tuk ikut plan diorg itu....masa slalu tak menyebelahi aku! Skali lagi menampakkan aku sebagai kwn yg tidak baek disitu..DISLIKE!


Semalam 19 oktober aku berkesempatan berjumpa abul n arie disebabkan mereka mempunyai HAJAT BESAR yang harus aku tunaikan...aku cube geng! Pray For Me....Mak ai....Tah kenape..Happy sangat la aku nie bile jumpe diorg..perasaan aku macam AF KELUAR diundi masuk balik!...hahaha...lame dah tak lepak skali pas insiden2 perapat hubungan silaturrahim tu berlaku.....Borak sakan.....bagai "salesman berjumpe pembeli" di kedai makan di Bandar baru Bangi....Banyak bende nak cerita...dan aku berkesempatan say sorry tak dpt join celebrate...hahah..lege skit hati den dr rase bersalah!...


Mekasih tu Abul & Arie sebab belanja makan! Mee goreng basah + Air Bandung + Kulit Ayam itu amat sedap kuasa dua bile mana ianya menjadi FREE...hahahaha...thanx memahami....




 SEMOGA PANJANG UMUR & MURAH REZEKI 


Tuk Abul : aku tau ko mengharapkan sesuatu yg hebat di atas bumi yang fana ini..slagi aku hidup aku akan support ko....


Tuk Ari,Sha,Oya,Ijan & kak mimie : Im sorry sebab gagal menjadi kwn yang baek...! Aku rindu sama korang..panjang umur jumpe nanti!


Tuk kak mimie : thanx bagi gambar!



Aku Paham Kalau Korang Buat - buat Lupe Besdey Aku Nanti...hahahahaha =)

No comments: