Followers

Saturday, November 6, 2010

DeepaRaya Di S.E.M.E.N.Y.I.H =)

Assalamualaikum kawan - kawan....

Entry kali nie kite story pasal jamuan makan plak.........Yeah! makan itu best..dan jamuan nie di buat di rumah kak seri & suami di semenyih sempena meRepeat jamuan raya aidil fitri yang tidak dibuat dan di buat pada hari Deepavali..huhuhu ..amat 1 Malaysia kan! Amma...!

Projek mini Reunion LHDN nie di rancang secara underground Oleh Mekjah....hasil ajakan2 yang telah dibuat..maka persetujuan diterima tuk beramai2 ke semenyih pada hari jumaat aka hari deepavali! sik baek x de tema baju masa hari jamuan...kalau tak jenuh la diorg nak lilit sari........hahaha...

PESERTA :

1.mEKJAH + Amad = Qalif
2.Cikta + Epol = Syahmi
3.Ana Senget
4.Ayee eyh
5.Khaty rusa ijau
6. Mira si penunggu kapal...............!
7.aku..

Peserta yang sepatutnya hadir tapi gagal : effa & suami ll kak nurul & suami ll As yang tak kawen lagi.......hehehe..! asal tak dtg...klu tak lagi meriah majlis!

Seperti dirancang! geng Kl akan berkumpul di shell sungai besi pada pkl 11 pagi...aku tgg diorg kat petronas semenyih.....tp kalau dah rombongan cik Kiah!...mesti lah tak menepati mase.....hahahaha...dlm kes nie aku salahkan Kathy! mesti ko yg lmbtkan! hahahaha.......disebabkan lmbt sgt! aku pergi dulu umah kak seri sendiri...hebat tak? aku tak sesat...hahaha.....geng Kl smpi dalam pukul 12.30 tgh hari.....

Bercerita memang sakan la budak2 nie bile dah kumpul....isu2 hangat dibentangkan!..isu 2 yg lame dah aku tak dengar...nie yg syook nie...hahaha..kes pisau terbang paling femes! tapi x ble cerita la hal nie..biar yg paham ja gelak! huhu..dan beberapa hot issue diulas! haha...

Makan2 dimulakan pas solat jumaat....yang laki gi solat..yang pompuan masak! baguskan...balik2 ble terus makan...menu utama nasi kerabu...sedap gile! dua kali aku makan....di tambah dengan coktail..amat terbaek! balik muke keknyangan la....hahaha....dr  pkl 11 lebih smpi pkl 4 lebih kitorg lepak kat sna..........pastu aku gerak gi Putrajaya ade klas Photography (next entry la aku cerita)

Knape reunion nie best?

1.Dapat jumpe kwn lama...dah dekat nak 1 tahun tak jumpe....syoo00k!
2.Dapat jumpe anak2 kwn aku yg comel2....dulu smua dok dlm perut lagi! skang smua dah besor skit...
3.makan yang sedaap....kenyang aku!
4.Dapat hadiah cabutan bertuah tahun lepas..tahun nie baru dpt! haha..thanx kathy..
5.dapat sijil simpanan primium dr bank simpanan nasional rm 50 ringgit...hahaha.

  Terima Kasih Tuan Rumah & kawan2..panjang Umur Jumpa lagi



Psst..............kawan - kawan sorry gambo tak byk.........sebok makan dr sebok amik gambo! hahahaha........

8 comments:

AdiE said...

SGT MENGELERAKAN!
bestnye..

~ DanieL AdiE ~

Hang Dhamin said...

kot yer pun lapo...jgn la sampai salah eje...hehehehe....mmg sedap pon...

Anonymous said...

suke....suke..suke...dan SUKE!!!!!!! heheheh...next time kite jumpe lg....nnt aku bikin reunion lg hevoc...heee....cayang korg sume!!!!!

Hang Dhamin said...

hahahaha..ok2....susah nakk kumpul..tp bile dah kumpul syok x ingat.........

Dayang Nur Faizah said...

Mane gambar 18sx anak aku wei???huhuhu

Hang Dhamin said...

pekjah.....gambar tu hanya bergune bile die besar nanti....hahaha..standby sejuta k tuk that pic.....

AyeeEyh said...

wehh..npe ak bru bce entry nih..haha sungguh x up-to-date... LOL

Hang Dhamin said...

sadis ko nie ayee wei,,,,